TOODETE TAGASTAMINE
Kallid ostjad!
Me töötame iga päev selle nimel, et Lidli kauplustest saaks osta kvaliteetset kaupa atraktiivse hinnaga. Me mõistame, et mõnikord ei pruugi toote kvaliteet vastata ostja ootustele, mistõttu on meil olemas tagastamise ja vahetamise kord.
Kui Sul on lisaküsimusi, võta meiega ühendust, klõpsates siin.
Toiduainete tagastamine
Kui soovid tagastada toidukauba, millega Sa ei ole rahul, saad seda teha Lidli kaupluses. Võta kaasa ostutšekk ja originaalpakend, kui see on veel alles. Me tagastame Sulle raha või asendame toote uue tootega, kui see on laos olemas. Tagastada saab ainult Lidl Eesti kauplustest ostetud tooteid. Soovitame tagastamiseks külastada sama kauplust, kus toote ostsid.
Mittetoidukaupade tagastamine
Kvaliteetset mittetoidukaupa saad Lidli kaupluses ümber vahetada või tagastada 30 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Kvaliteetset mittetoidukaupa on võimalik tagastada ainult siis, kui toodet ei ole kasutatud, selle originaalpakend on terve ja see tuuakse tagasi koos ostutšekiga. Tagastada saab ainult Lidl Eesti kauplustest ostetud kaupa. Soovitame tagastamiseks külastada sama kauplust, kust toode osteti.
Järgmisi tooteid võtame tagasi ainult siis, kui neil esinevad tootjapoolsed vead (defektsed tooted):
- Akuga kaubad;
- Vahetatavate patareidega kaubad;
- Elektrijuhtmega kaubad;
- Lambipirnid.
Mittetoiduainete garantiiremont
Garantiiperioodi jooksul saad pöörduda toote kasutusjuhendis nimetatud koostööpartneri poole. Garantiitingimused on esitatud toote kasutusjuhendis. Kui on küsimusi toote garantiiremondi kohta, võta ühendust meie klienditoega.
Mittetoiduainete kasutusjuhendid ja varuosad
Kui vajad abi toote kasutusjuhendite asjus või soovid üksikasjalikku teavet garantiinõude esitamise kohta, siis sisesta otsingumootorisse toote nimi või IAN-number, vali toode ja leiadki ostetud toote kasutusjuhendi. Kasutusjuhendis on ka teeninduspartneri info ja kontaktandmed varuosade tellimiseks.