Lidl Plusi osalemistingimused

Kehtiv alates: Oktoober 2024

Versioon: 2.0


1. Kohaldamisala ja seos muude regulatsioonidega

2. Nõuded osalemisele

3. Registreerimine, konto ja lepingu sõlmimine

4. Teenuse sisu Lidl Plusi kasutamisel

4.1 Sobivaim teave

4.2 Andmete kogumine ja säilitamine

4.2.1 Lidl Plusi registreerimine

4.2.2 Andmed Lidl Plusilt

4.2.3 Poekülastused

4.2.4 Klienditeenindus

4.2.5 Veebiteenuste andmete jälgimine

4.2.6 Broneeritud tooted

4.2.7 Partnerite pakkumised

4.2.8 E-Mobility

4.2.9 Digitaalsed teenused

4.2.10 Scan&Go

4.2.11 Mobiilimakse

Üldist

Makse ebaõnnestumise tagajärjed

Ettevaatust PIN-koodi käsitsemisel

Lidl Pay blokeerimine

Unustatud PIN-kood

4.2.12 Lidli punktid

4.2.13 Veebipood/muud digitaalsed pakkumised

4.2.14 Minu taara tagatisraha

4.2.15 Kupong Plus/ allahindluste koguja

4.3 Andmeanalüüs

5. Üldnõuded teenuse kasutamiseks

6. Broneerimise funktsioon

7. Teie kohustused

8. Taganemine

9. Vastutus

10. Lõpetamine, kustutamine

11. Lõppsätted

1. Kohaldamisala ja seos muude regulatsioonidega

Lidl Plusi lojaalsusprogrammis (edaspidi „teenus“) osalemist reguleerivad käesolevad Lidl Plusi osalemistingimused („osalemistingimused“). Teenust haldab Lidl Stiftung & Co. KG (edaspidi „Lidl Stiftung“ või „meie“). Siiski on Lidl Stiftungil õigus teenuse osutamiseks kasutada alltöövõtjaid ja/või teisi Lidl Stiftungi kontserni kuuluvaid ettevõtteid (edaspidi „Lidli ettevõtted“ või „Lidl“). Teenus on suunatud tarbijatele (edaspidi „kasutajad“ või „teie“), kes soovivad näiteks broneerida tooteid või kasutada muid Lidl Plusi funktsioone ja/või saada Lidlilt sellist isikupärastatud teavet Lidli ja valitud koostööpartnerite pakkumiste ja soodustuste kohta, mis vastavad võimalikult täpselt nende huvidele. Teenuse eesmärk on ka see, et kasutajatele laekuks asjakohasem sisu ja et Lidl ei saadaks neile sellist sisu, mis ei paku kasutajatele huvi.. Asjakohase sisu määramise aluseks on eelkõige allpool kirjeldatud ostu- ja kasutuskäitumine Lidli ettevõtete toodete ja teenuste osas.

Salasõnaga kaitstud Lidl Plusi konto võimaldab salvestada oma andmeid erinevatest kontserni poolt pakutavatest teenustest, nagu Lidli e-pood, Lidli rakendus jne („veebiteenused“) kesksesse salvestuskohta (edaspidi „konto“ või „Lidl Plusi konto“), et nendele juurde pääseda, neid vaadata, hallata ja muuta. Pärast ühekordset veebiteenuse kaudu registreerimist võimaldab konto kasutada veebiteenuseid sama kasutajanime ja salasõnaga eeldusel, et konto on vastavas veebiteenuses rakendatud.

Teenust osutatakse järgmiste osalemistingimuste alusel. Praegu kehtivatele osalemistingimustele pääsete juurde ja saate neid salvestada või välja printida igal ajal aadressil Lidl Plus osalemistingimused. Pärast lepingu sõlmimist me lepingu teksti ei salvesta.

2. Nõuded osalemisele

Meie teenuses registreerumiseks peate olema vähemalt 18 aastat vana ja tarbija Saksamaa tsiviilseadustiku (BGB) § 13 tähenduses. Osaleda võib üksnes eraõiguslikul alusel. Äriline osalemine ettevõtjana on vastavalt Saksamaa tsiviilseadustiku (BGB) §-le 14 välistatud.

3. Registreerimine, konto ja lepingu sõlmimine

Meie teenuse kasutamiseks peate looma konto.

Teete teenusele registreerumiseks ja teenuse erinevate funktsioonide kasutamiseks siduva pakkumise, klõpsates Lidli rakenduses nuppu „Jätka“ ja esitades kogu nõutud teabe, sealhulgas oma konto kasutajanime ja salasõna (edaspidi „sisselogimisandmed“) ja klõpsates nuppu „LOO KONTO“ (edaspidi „Pakkumine“). Selle pakkumise tegemisega ei kaasne mingeid kulusid. Kuni nupule „Jätka“ vajutamiseni on teil võimalik registreerimine igal ajal tühistada või edastatud andmeid muuta, kustutades, lisades või parandades erinevatel väljadel toodud andmeid või sulgedes Lidli rakenduse. Registreerimise käigus tuleb kinnitada oma mobiiltelefoni number. Saadame teile SMS-i koos kinnituskoodiga. Registreerimise protsess ei saa jätkuda ilma mobiiltelefoni numbrit kinnitamata.

Pärast registreerimise protsessi lõpetamist saate oma isiklikul kontol esitatud teavet igal ajal muuta.

Pärast teie käest pakkumise saamist lepingu sõlmimiseks saadame teie registreerimisel antud meiliaadressile kinnituse pakkumise kättesaamise kohta (edaspidi „tellimuse kinnitus“). See tellimuse kinnitus näitab ka meiepoolset nõusolekut pakkumisega (edaspidi „lepingu sõlmimine“) ja sisaldab kinnituslinki. Teenust saab kasutada kohe pärast tellimuse kinnituse saamist. Kui olete registreerimise lõpetanud, määratakse teile automaatselt kliendinumber.

Kuna pakume teenust vabatahtlikkuse põhimõttel ja tasuta, on meil õigus üksikutel juhtudel konto loomisest keelduda ilma põhjust avaldamata.

Teie esitatud e-posti aadressi ja mobiiltelefoni numbrit ei tohi määrata teisele kontole. Samuti ei ole lubatud esitada e-posti aadressi, mobiilinumbrit või teisi kontaktandmeid, mis ei kuulu teile; eelkõige kehtib see nn ühekordseks kasutamiseks mõeldud e-posti aadressi kohta. Teil tuleb oma juurdepääsuandmeid säilitada turvaliselt. Te ei tohi lubada teistel isikutel oma kontot kasutada. Kogu suhtlus Lidliga, mis toimub teie konto kaudu, on seostatav teie isikuga. See kehtib ka juhul, kui kolmas isik tegutseb teie konto kaudu, sest ta on saanud võimaluse kasutada kontot teie hooletu käitumise tõttu. Teie kohustus on viivitamata teavitada meid, kui keegi on teie kontot omavoliliselt kasutanud, ja muuta oma sisselogimisandmeid, kui kahtlustate, et teie kontot on kasutanud teine isik / teised isikud. Lidl Plusi kasutajaks registreerumiseks kasutage:

• meie Lidli rakendust;

Konto kasutamine seadmetes, mis kasutavad Androidi operatsioonisüsteemi on võimalik ainult siis, kui seade kasutab Google Chrome'i brauserit.

4. Teenuse sisu Lidl Plusi kasutamisel

See jagu 4 kehtib ainult Lidl Plusi teenuse kasutamisel. „Lidl Plusi teenuse kasutamine“ tähendab käesolevate tingimuste tähenduses Lidl Plusi kasutamist alates esimesest sisselogimisest Lidl Plusi kontoga, mis võib toimuda automaatselt pärast edukat registreerimist. Jagu 6 kehtib broneerimisfunktsiooni kasutamisele.

4.1 Sobivaim teave

Teenuse eesmärk on eelkõige edastada teie jaoks asjakohast teile sobivaimat teavet või kuvada seda veebiteenustes ning võimaluste piires teie jaoks isikupärastada Lidli pakkumisi ja teenuseid.

Lidl Plusis osalemine on tasuta.

Lidl Plusiga saate nautida laia valikut teenuseid, mis on kohandatud teie vajadustele. Nende hulka kuuluvad muuhulgas spetsiaalselt teie vajadustele ja soovidele kohandatud pakkumised, võistlustel osalemine ning allahindlused ja erikampaaniad. Sel eesmärgil püüame välja selgitada teie huvid ja eelistused seoses Lidli pakutavate toodete ja teenustega.

4.2 Andmete kogumine ja säilitamine

Teie jaoks sobivate pakkumiste määramine põhineb selles jaos nimetatud andmetel.

4.2.1 Lidl Plusi registreerimine

Registreerimise protsessi osana küsime kliendilt järgmisi põhiandmeid: eesnimi, sünniaeg, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja salasõna. Soovi korral on võimalik määrata oma sugu. Sisselogimise hõlbustamiseks on teil võimalus aktiveerida ka funktsioon „Jää sisselogituks“. Pärast funktsiooni aktiveerimist salvestatakse teie seadme brauserisse püsiküpsis (12 kuud), mis tagab, et konto teid järgmisel korral tuvastab. Seda küpsist saab igal ajal ka brauseri seadete kaudu kustutada.

Kui registreerute ühendatud võrguteenusega, ilma et oleksite eelnevalt mõnes muus võrguteenuses registreerunud, seadistate automaatselt Lidl Plusi konto. Kui olete juba mõne muu Lidl Plusi kontoga integreeritud veebiteenuse kaudu registreerunud, saate oma olemasolevaid sisselogimisandmeid kasutades lihtsalt sisse logida mõnda teise Lidl Plusiga suhtlevasse veebiteenusesse. Kui Lidli ettevõtted pakuvad tulevikus uusi veebiteenuseid, saate neid kasutada ka oma Lidl Plusi konto kaudu. Eraldiseisvatele veebiteenustele võivad kehtida täiendavad kasutustingimused. Lidl Plusi ühekordse sisselogimise funktsioon annab teile portaalideülese identiteedi, mille ühendatud veebiteenused tuvastavad ja mida kontrollivad ning mida saate hallata Lidl Plusi konto kaudu. Lidl Plusi konto võimaldab ühes keskses asukohas vaadata, juurde pääseda, hallata ja parandada oma erinevatest veebiteenustest pärinevat teavet. Lidl Plusi kontole salvestatakse teie kui kliendi põhiandmed ja -teave ning sellised kliendi põhiandmed ja -teave, mille olete esitanud muude veebiteenuste kasutamisel. Selliselt on teie kohta edastatud kõik teie põhiandmed, sisselogimisandmed, vabatahtlik teave teie eluolude ja huvide kohta teile kättesaadav jaotisest „Minu kohta“ ning teave programmi „Family Club“ raames antavate soodustuste kohta ning teave kontole salvestatud makseviiside kohta ning ostude ja tellimuste ajalugu - seda kõike saab vaadata kesksest asukohast. Vajadusel edastatakse Teie andmed konkreetsete pakkumiste kasutamisel vastavasse veebiteenusesse, et muuta vastava võrguteenuse kasutamine ja vajadusel ka vastava tehingu tegemine võimalikult lihtsaks.

Kui kasutate Lidl Plusi Lidl Pay kaudu, saate kõigi oma veebiteenuste jaoks aktiveerida nn „mitmikautentimise“. Pärast mitmikautentimise aktiveerimist palutakse teil iga kord oma kontole sisse logides sisestada ka kinnituskood, mis saadetakse teie mobiiltelefoni numbrile või meie juures registreeritud e-posti aadressile.

Kui te ei soovi enam mitmikautentimist kasutada, saate selle Lidl Plusis igal ajal välja lülitada või seadme usaldusväärseks märkida. Sellisel juhul ei saa aga enam kasutada mobiilimakseteenust Lidl Pay.

4.2.2 Andmed Lidl Plusilt

Kui olete oma Lidl Plusi kontol vabatahtlikult esitanud teatud teavet oma eluolude ja huvide kohta, saavad Lidli ettevõtted seda teavet kasutada ka erinevates veebiteenustes (eelkõige selleks, et teile seal isikupärastatud pakkumisi näidata).

4.2.3 Poekülastused

Kui tuvastate end mõnd poodi külastades kassas, kuumade jookide automaadi või mõne muu müügiautomaadi juures, registreerime teie külastatud poe, ostetud või tagastatud tooted tüübi, koguse ja hinna järgi, lunastatud kupongid ja taarakviitungid, laekumiste kogusumma, teie kviitungite keskmise summa teatud aja jooksul, teie ostude sageduse, samuti makseprotsessi aja ja kasutatud makseviisi tüübi.


Kassas saate end aktiivselt tuvastada kas digitaalse kliendikaardi või registreerimisel antud mobiiltelefoni numbri abil. Müügiautomaatides on tuvastamine võimalik vaid oma digitaalse kliendikaardi abil. Lidl Plusi kuponge võetakse kassas tasumisel arvesse vaid juhul, kui olete need eelnevalt rakenduses „Kupongid“ jaotises aktiveerinud.

4.2.4 Klienditugi

Kui võtate ühendust Lidli ettevõtete klienditoega kasutame teie esitatud andmeid selles kontekstis.

4.2.5 Veebiteenuste andmete jälgimine

Kui olete Lidl Plusis andnud nõusoleku veebiteenuste jälgimisandmete töötlemiseks, kasutame seda teavet ka teile sobivate pakkumiste tuvastamiseks.

Seejuures pange tähele meie andmekaitseteavet.

4.2.6 Broneeritud tooted

Kui broneerite Lidl Plusi kaudu tooteid ja ostate need seejärel poest, kogume teavet ka meie broneerimisteenuse kasutamise ja ostetud toodete kohta.

4.2.7 Partnerite pakkumised

Aeg-ajalt on Lidl Plusi raames, näiteks sooduskampaaniate raames, võimalus saada koostööpartneritelt sooduspakkumisi. Reeglina sisaldavad need pakkumised vastava koostööpartneri väljastatud üldist või individualiseeritud tunnusnumbrit (edaspidi „promokood“), mille peate selle koostööpartneri juures pakkumist lunastades esitama või mis loetakse ette. Mõne sellise pakkumise kasutamiseks peate end Lidl Plusi kliendina tuvastama, kasutades promokoodi asemel QR-koodi või oma digitaalset kliendikaarti. Pakkumised on koostatud partnerite poolt. Pakkumiste saamine ja kasutamine allub seega eranditult vastava koostööpartneri tingimustele ja andmekaitseteabele. Seetõttu võib pakkumist tegev koostööpartner partnerite pakkumisi aeg-ajalt muuta ja/või eemaldada. Partnerettevõtted teavitavad meid kupongide, vautšerite, vautšerikoodide jms lunastamisest. Kui funktsioon „Partneri pakkumised“ sisaldab väliseid linke (hüperlinke) kolmandate isikute veebisaitidele, vastutab nende lingitud veebisaitide sisu eest ainuüksi vastav operaator.

Juhul, kui Lidl Plusi raames tehakse eripakkumine meie koostööpartneritega teenuste sõlmimiseks, saame neilt teie kontaktandmed (e-posti aadress ja mobiiltelefoni number), et saaksime eripakkumise teie konto jaoks õigesti määrata.

4.2.8 E-Mobility

Lidl Plusi kaudu on teil ka võimalus kasutada laadimisjaamu, mida haldab Lidl Eesti OÜ („opereeriv ettevõte“). Elektri ostmiseks tuleb opereeriva ettevõttega sõlmida vastavad lepingud. Selleks, et ühes neist laadimisjaamadest Lidl Plusi kasutades laadimisprotsessi alustada, tuleb end vastavas laadimisjaamas Lidl Plusiga tuvastada ja laadimisprotsessi alustada. Enne laadimisprotsessi alustamist ühendage oma elektrisõiduk laadimispunktiga ja valige Lidl Plusis soovitud laadimispunkt.

Käesolevad osalemistingimused ei kehti elektri ostmisel ja laadimisjaamade kasutamisel. Eelkõige on selles osas kohalduvad vaid vastavalt tegutseva ettevõtte konkreetsed tingimused.

4.2.10 Scan&Go

Üldist

Lidl Plusi kliendina on teil võimalus ostlemise ajal ostukorvi pandud kaupu skaneerida („Scan&Go“). See välistab vajaduse poe töötajal kassas tooteid skannida. Scan&Go poodides saate oma mobiilseadmega skannida üksikute kaupade vöötkoodi. Teil on võimalus kasutada Lidl Plusis vastavat otsingufunktsiooni, et teada saada, kas teie piirkonna Lidli pood juba pakub Scan&Go funktsiooni.

Scan&Go kasutamine eeldab, et oled andnud Lidli rakendusele loa kasutada mobiilseadmes kaamerat. Süsteem ei saa tagada, et Lidl Plusis kuvatavad hinnad vastavad Lidli poes kehtivatele hindadele. Erinevuste korral kehtivad Lidli poes näidatud hinnad. Ka vautšerite ja kupongidega saab tasuda ainult kassas.

Skaneerimise protsess

Funktsiooni Scan&Go leiate rakendusest Rohkem ja Scan&Go alt.

Lidl Plusiga saab skaneerida kauba kasutades vastava kauba vöötkoodi, hinnasildil oleva vöötkoodi või teatud kaupade puhul eelsalvestusjaama. Eelsalvestusjaama kasutamisel prinditakse välja triipkoodiga silt, mille kasutaja peab kauba jäädvustamiseks Lidl Plusis skaneerima.

Ühikuhinnata puu- ja juurviljade puhul tuleb esmalt kaup kaaluda ning seejärel skaneerida eelsalvestusjaama genereeritud triipkood. Küpsetiste puhul tuleb skannida hinnasildil olev vöötkood. Jookide puhul saab vöötkoodi skaneerida kas üksikutel pudelitel või anumatel.

Lidl Plusis saab kaupade arvu muuta „+“ või „-“ nupu abil. Kui soovid virtuaalsest ostukorvist üksikuid kaupu eemaldada, tuleb Lidl Plusis kasutada kustutamise funktsiooni. Lidl Plusist eemaldatud asjad tuleb tagastada poes selleks ettenähtud kohta.

Kui kaupu ei ole võimalik skaneerida, siis olete kohustatud esitama need kassasse ilma, et seda teie käest eraldi küsida tuleks, enne kui olete poes kauba ostmise lõpetanud, et need saaks enne ostmist fikseerida.

Olete kohustatud kõik kaubad enne nende ostmist skaneerima. Kõigi kaupade eest, mille poes valite, eriti need, mis on ostukorvis, poekotis või muul viisil Teie mõjupiirkonnas, tuleb tasuda.

Makseprotsess

Virtuaalses ostukorvis olevad kaubad lokaalselt teie mobiilseadmesse selle hetkeni, kuni klõpsate Lidl Plusis nuppu „Checkout“. Seejärel tuvastate end kassas oma digitaalse kliendikaardi abil ja esitate ostukorvi neile.

Tagatud kaupade puhul tuleb tagatis enne ostu sooritamist kassas deaktiveerida.

Leping kauba ostmiseks sõlmitakse alles kassas. Lepingupartneriks on valitud poodi opereeriv Lidli ettevõte. Kauba ostmisel võivad kehtida ka selle Lidli ettevõtte tingimused ja vastava Lidli poe kodukord.

4.2.11 Mobiilimakse

Üldist

Lidl Plusi kaudu saate juurdepääsu ka mobiilimakseteenusele („Lidl Pay“), kus on võimalus registreeruda krediit- või deebetkaardiga, et tasuda oma ostetud kaupade või teenuste eest mugavalt mobiiliseadmega erinevates maksekohtades (nt kassa). Selle teenuse jaoks saate kasutada Visa, Mastercard ja Maestro krediit- ja deebetkaarte. Mobiilimakse funktsiooni kasutamisele võivad kehtida lisatingimused ja asjaomaste makseteenuse pakkujate andmekaitseteatised. Nõutav registreerimine Lidl Plusis toimub kaitstud keskkonnas.

Kaardi registreerimise protsess

Lidl Pay kasutamiseks saate salvestada mitu krediit-/deebetkaarti. Enne kaardi esmakordset loomist palutakse teil luua isiklik PIN-kood. See PIN-kood ei vasta teie krediitkaardi PIN-koodile, saate selle vabalt määrata. Kui kasutate autentimiseks muid meetodeid, võivad kehtida, kui see on kohaldatav, ka vastava teenusepakkuja kasutustingimused ja andmekaitseteave (nt Apple'i TouchID või FaceID funktsioonide osas). Kui olete kaardi esmase registreerimise või lisakaartide lisamise puhul otsuse teinud, suunatakse teid makseplatvormi pakkuja turvalisele veebisaidile, et kaart Lidl Plusis registreerida. Siin on võimalus sisestada vajalikud andmed (kaardi number, kehtivusaeg, krediitkaardi kinnitusnumber (CVV2)). Registreerumise kinnitamisel vastavas vormis tekib pärast makseteenuse pakkuja andmete kontrollimist nn token, mis salvestatakse teie Lidl Plusi kliendiprofiili. See token on identifitseerimisfunktsioon, mis ei sisalda kaardiandmeid ja seda kasutatakse tehingus ainult makseteenuse pakkuja poolel registreeritud kaardi seostamiseks teie krediit- või deebetkaardiga.

Kui teie kaardi registreerimine õnnestub, saadab makseteenuse pakkuja meile lisaks tokenile teie kaardi numbri esimesed kuus või kaheksa (olenevalt BankIdentificationNumberi pikkusest) ja neli viimast numbrit ning aegumiskuupäeva, mis määratakse teie Lidl Plusi kliendiprofiilile.

Makseprotsess

Digitaalsele Lidl Plus kliendikaardile juurdepääsu saades saate kassas liuguri abil määrata, et soovite kasutada mobiilimakset. See seade jääb alles seni, kuni te seda uuesti muudate. See ei kehti laadimisjaamas ega digitaalsete teenuste eest maksmisel. Kui olete valinud mobiilimakse, peate digitaalse koodi genereerimiseks sisestama PIN-koodi enne iga makseprotsessi. See kehtib 15 minutit. Pärast seda, kui 15 minutit on möödunud, peate looma uue koodi.

Makseprotsessi käigus saadetakse teie krediitkaarti identifitseeriv token koos tasumisele kuuluva summa ja muude tehingupõhiste andmetega makseteenuse pakkujale. Kui nad tehingu kinnitavad, lõpetatakse teie kaupade või teenuste ostmine ja saate oma arve koos asjakohaste kaarditehingu üksikasjadega, nagu igal muul juhul, kui krediit- või deebetkaardiga kaupu või teenuseid ostate.

Selleks, et saaksime makseprotsessi läbi viia kooskõlas direktiivi (EL) 2015/2366 („PSD 2“) õiguslike nõuetega, kehtivate siseriiklike rakendusseaduste ja delegeeritud määrusega (EL) 2018/389, võimaldame koos teie krediidiasutuse või teie makseviisi (nt teie deebet- või krediitkaardi) väljastanud asutuse abiga viia läbi kliendi autentimise ja esialgsed riskianalüüsid, et hinnata sellise kliendi autentimise vajadust. Selle eesmärk on tagada, et kasutate makseviisi ise ning, et makseviisi ei kasuta keegi teine, kellel oleks halvad kavatsused. See teave puudutab eelkõige andmeid teie, praeguse tehingu ja teie varasema maksekäitumise kohta.

Ettevaatust PIN-koodi käsitsemisel

Olete kohustatud mobiilimakse jaoks seadistatud PIN-koodi (1) kolmandatele isikutele mitte edastama, (2) hoidma seda mobiiltelefonist eraldi ja eriti (3) mitte salvestama seda näiteks oma telefoni märkmete funktsiooni abil.

Lidl Pay blokeerimine

Eelkõige on meil õigus Lidl Pay teie eest blokeerida, kui ilmneb üks järgmistest asjaoludest:

• kui see on vajalik meie või makseteenuse pakkuja õigustatud huvide kaitseks;

• Lidl Plusi või Lidl Pay väär- või petturliku kasutamise korral või Lidl Plusi või Lidl Pay väär- või petturliku kasutamise kahtluse korral;

• eeldusel, et olete oma Lidl Plusi kontol nn „mitmikautentimise“ deaktiveerinud. Mitmikautentimise kasutamise korral palutakse teil iga kord oma kontole sisse logides sisestada ka kinnituskood, mis saadetakse teie mobiiltelefoni numbrile või meie juures registreeritud e-posti aadressile.

Kui Lidl Pay on blokeeritud, ei saa te enam Lidl Pay kaudu makseid töödelda. Võimalusel teavitame teid Lidl Pay blokeerimisest enne blokeerimise juhtumist, esitades selle kohta põhjuse. Sama kehtib ka teenuse aktiveerimise kohta.

Lidl Pay deaktiveerimine

Eelkõige on meil õigus Lidl Pay teie jaoks deaktiveerida, kui ilmneb üks järgmistest asjaoludest:

• kui Lidl Pay PIN-kood või krediit- või deebetkaardi kehtivusaeg on viis korda järjest valesti sisestatud;

• kui te ei kasuta Lidl Pay funktsiooni kauem kui 24 kuud.

Kui Lidl Pay on deaktiveeritud, ei saa te enam Lidl Pay kaudu teenuste või kaupade eest maksta.

Unustatud PIN-kood

Juhul, kui te oma Lidl Pay PIN-koodi enam ei mäleta, on teil võimalus oma PIN-koodi muuta ja määrata uus PIN-kood ilma sisestatud andmeid kaotamata.

Olenevalt sellest, millised makseandmed olete Lidl Pay’sse salvestanud, peate uue PIN-koodi sisestamiseks läbi viima ühe- või kahekordse turvakontrolli. Turvakontroll võib hõlmata makseandmete, mobiiltelefoni kinnituse või muude üksikasjade, näiteks registreeritud deebet- või krediitkaardi aegumiskuupäeva küsimist.

4.2.12 Lidli punktid

Üldist

Lidl Plusi lojaalsusprogrammiga saate koguda digitaalseid punkte („Lidli punktid“), kui teete ostu Lidli poes. Saate vahetada oma punktid Lidl Plusis saadaolevate preemiakupongide vastu.

Punktide kogumine

Punktide kogumiseks tuleb end kassas tuvastada, kasutades makseprotsessi käigus oma digitaalset Lidl Plusi kliendikaarti. Punktid arvutatakse teie ostuajaloo põhjal ja määratakse teie Lidl Plusi kliendinumbrile. Iga Lidli poodides kulutatud ühe euro eest saate 25 punkti. See kehtib kõikide Lidli poodides tehtud ostude kohta (v.a ajakirjandus- ja kirjastustooted, tubakatooted, sigaretid, vautšerid, ettemaksu- ja telefonikaardid ning pant).

Punktid kantakse kaks päeva pärast Lidli poes sooritatud ostu („kättesaamine“). Oma praegust punktide saldot saate igal ajal vaadata Lidli rakenduse vaate „Lidli punktid“ valiku „Vaata kõiki“ kaudu.

Punktide ja preemiate lunastamine

Kui olete saavutanud vajaliku punktide saldo, saate Lidl Plusi punkte lunastada preemiakupongide vastu, mis sisaldavad allahindlusi Lidli poodides. Punktide lunastamisel võivad kehtida täiendavad lunastamistingimused (sh kehtivusaja reeglid), millega saate tutvuda vastava kupongi detailide lehel (enne punktide lunastamist). Täiendavates lunastamistingimustes sätestatud kehtivusajad sõltuvad toodete saadavusest ja laoseisust teie poolt valitud poes. Lidli poes kupongide lunastamiseks tuleb need aktiveerida Lidl Plusis menüüpunkti „Kupongid“ all ning seejärel ostlemisel end oma digitaalse Lidl Plusi kliendikaardiga tuvastada.

Kui Lidli punktidega ostetud kupong aegub, saate meie klienditeenindusega ühendust võtta näiteks meie rakenduses oleva kontaktivormi kaudu või telefoni teel. Meie klienditeenindus pikendab kupongi kehtivusaega või kui kupongi pikendamine ei ole laovarude lõppemise tõttu võimalik, krediteerib lunastatud Lidli punktid teie punktikontole.

Kogutud punkte ei saa sularahas välja võtta ega üldjuhul ostuhinnast maha arvata.

Hetkel saate oma punkte lunastada osalevates Lidli poodides. Teil on võimalus kasutada Lidl Plusis otsingufunktsiooni, et teada saada, kas teie valitud Lidli pood kasutab juba Lidli punkte. Preemiat saab lunastada üle riigi kõikide poodide kassades.

Punktide aegumine

Kasutamata punktid aeguvad 24 kuud pärast nende kättesaamist.

Ostude tagastamisel arvestatakse nende eest teenitud punktid maha. Me ei tagasta punkte tagastatud kaupade eest, mis on seotud punktidega ostetud kupongidega. Seeläbi võib tekkida negatiivne punktisaldo, mida saate taas punktidega täiendada.

Kui lõpetate osalemise kooskõlas jaoga 10, aeguvad teie punktid täielikult. Sellisel juhul ei ole teil kohustust negatiivse punktisaldo kompenseerimiseks makset teha.

4.2.13 Veebipood/muud digitaalsed pakkumised

Me saame Lidli ettevõtete gruppi kuuluvalt ettevõttelt andmeid veebiteenuste või muude rakenduste, veebisaitide või muude digitaalsete teenuste kasutamise kohta, näiteks Kliki ja tule järele-teenus, veebiretseptid, partnerite pakkumisedrakendus Monsieur Cuisine, rakendus Lidl Home, Family Club jne (eelkõige valitud ja ostetud tooted, makseteave ja teave kohaletoimetamise viisi kohta, teie vastused küsitlustele, teie osalemine konkurssidel, ostukorvis olevad tooted, ostude tegemise sagedus, teie jälgimisandmed jne) ja nende korrastamise võimalusel teie isiku, teie e-posti aadressi või teie kliendinumbri järgi. Samuti seome kogutud andmed teie poest ostetud toodete teabega, näiteks selleks, et saaksime pakkuda teile konkreetselt teie eelistustele ja huvidele kohandatud pakkumisi ning osalemist kampaaniates, pakkuda teile osalemist erikampaaniates ja võimalikku reklaamiviisi, mis sobib teile kõige paremini.

4.2.14 Minu taara tagatisraha

Lidl Plus pakub teile panditagastuse digitaalse tagatisraha kviitungisüsteemi „Minu taara tagatisraha“. Esmalt skannige oma mobiilseadmes oma Lidli rakendusega tagatisrahaautomaadi QR-kood. Seejärel alustage plast- ja/või klaaspudelite, purkide või muude automaadi poolt vastuvõetavate materjalide automaati panemist. Lõpuks saate Lidl Plusi digitaalse taarakviitungi. Lidl Plusis saate vaadata oma praeguste ja juba lunastatud taarakviitungite olekut ning neid hallata. Saate valida, kas lunastada automaatselt kõik saadaolevad taarakviitungid igal ajal või valida käsitsi ainult taarakviitungi, mida soovite järgmisena lunastada.

Kviitungite lunastamiseks pole vaja teha muud, kui skannida kassas oma Lidl Plusi kliendikaart. Kui erandjuhtudel lunastamine ei toimi, saate alati Lidl Plusist QR-koodi varukoodi otsida ja selle skannida. Iga käsitsi lunastamise QR-kood võib sisaldada kuni 10 erinevat taarakviitungit. Kui soovite korraga lunastada rohkem kui 10 taarakviitungit, antakse teile täiendavad QR-koodid, et saaksite need kassas skannida. Ostu tegemine ei ole lunastamiseks kohustuslik.

Kui valite digitaalse taarakviitungi, ei saa te enam füüsilist taarakviitungit saada.

Taarakviitungid kehtivad kolm täisaastat alates järgmise aasta 1. jaanuarist. Kui kustutate oma Lidl Plusi konto, kustutatakse kõik teie andmed, sealhulgas teie taarakviitungid. Seetõttu on nende taastamine võimatu.

4.2.15 Kupong Plus/ allahindluste koguja

Teatud kulueesmärkide kuu aja jooksul saavutamist premeeritakse kupongiga. Jätame endale õiguse iga kuu alguses aeg-ajalt muuta teie individuaalseid kulueesmärgi lävesid ja vastavate kupongide väärtust või tüüpi.

4.3 Andmeanalüüs

Seome oma andmebaasis jaos 4.2 kirjeldatud andmed ja hindame andmeid eesmärgiga tuvastada teile huvi pakkuv teave ja saadame või kuvame seda teavet peamiselt teile. Võimalike tootehuvide kindlaksmääramiseks kasutame ka matemaatilis-statistilisi meetodeid, võttes arvesse oma tootevalikut. Sel eesmärgil võrreldakse teie isikuandmeid teiste klientide andmetega. Selle võrdluse põhjal saame järeldada, millised muud tooted ja pakkumised, mille vastu on huvi tundnud teised sarnaste huvidega kliendid, võivad samuti teile ja teistele klientidele huvi pakkuda. Lidl ei võta aga juriidilist kohustust tagada, et andmetöötlus toimiks alati kirjeldatud viisil. Teie nõusolekul koostame analüüsid teie rakenduse kasutamise ja kasutajate segmenteerimisprofiilide kohta. Me määrame selle teabe teie isikule lepinguga hõlmatud reklaamieesmärkidel. Samuti saame üldise ülevaate oma rakenduse optimeerimise ja reklaamikampaaniate edukuse kohta. Pakume oma reklaamipartneritele arveldamise eesmärgil statistiliselt töödeldud anonüümseid andmeid nende reklaamikampaaniate edukuse kohta. Meie reklaamipartner ei saa seda teavet teie suhtes isikustatud kujul (muu andmeedastuse puhul pöördume meie Lidl Plusi andmekaitseteabe juurde).“

Teie huvi äratamiseks tootekategooriate vastu, mida te tavaliselt ei osta, võite Lidl Plusis saada pakkumisi teiste tootekategooriate kohta. Lisaks on tõenäoline, et teatud kasutajarühmad saavad Lidli kommertskampaaniate testimiseks samale tootekategooriale erinevaid allahindlusmäärasid.

5. Üldnõuded teenuse kasutamiseks

Teenuse kasutamiseks on vajalikud kehtiv mobiiltelefoni number, e-posti aadress ja Lidl Plusi konto.

Lidl Plusi täielikuks kasutamiseks peate tarkvara App Store’ist alla laadima. Erinevat tüüpi mobiiltelefonide jaoks on olemas spetsiaalsed tarkvaraversioonid. Teatud tüüpide puhul ei saa tehnilistel põhjustel sobivat tarkvara pakkuda. Kui teie mobiiltelefoni jaoks ei ole sobivat tarkvaraversiooni, ei saa te teenuseid kasutada. Lidl Stiftung püüab aga pakkuda tarkvara võimalikult paljudele erinevatele mudelitüüpidele. Seoses mobiilseadmete turul pidevalt muutuvate tootevalikutega ei saa Lidl Stiftung pakkuda jooksvat nimekirja kõigist mobiiltelefonidest, millega on võimalik teenuseid kasutada.

Tarkvara installimine ja teenuste kasutamine eeldab regulaarset andmeedastust mobiiltelefonist. Andmeedastuse ulatus ja sagedus sõltuvad teenuste kasutamise tüübist ja ulatusest. Andmeedastusega seotud ühenduskulud kannate teie. Summa suurus sõltub teie ja vastava mobiiltelefoni teenusepakkuja vahelisest lepingust.

Internetiühenduse loomise ja kasutajapoolse ülalpidamise kulud ei kuulu Lidl Stiftungi teenuste hulka. Sellega seoses on vastutus tulenev ainult teie lepingulisest suhtest teie ja teie internetiteenuse pakkuja vahel.

Teenuse kasutamine nõuab ka QR-koodide kassaprotsessi ajal skannimiseks piisavat aku taset ja ekraani heledust.

Nõustute meie pakutavate värskenduste installimisega. Teid teavitatakse sellest tarkvara kasutamise ajal. Teenuse kasutamine manipuleeritud (nt jailbreak/rooting) seadmetes ei ole lubatud.

6. Broneerimise funktsioon

See jagu 6 kehtib broneerimise funktsiooni kohta. Broneerimise funktsioon on saadaval ainult Lidl Plusis.

6.1 Sisu

Broneerimise funktsioon võimaldab Lidl Plusis märgitud tooteid broneerida ja teil nendele teie poolt valitud poodi järgi tulla. Selleks peate esmalt Lidl Plusi kaudu registreeruma teenuse kasutajaks vastavalt jaole 3. Pange tähele, et mõned meie valikus olevad tooted on saadaval ainult piiratud aja jooksul. Seetõttu jätame endale õiguse piirata Lidl Plusi broneerimise funktsiooni kasutamist või selle deaktiveerida igal ajal, isegi ilma ette teatamata.

6.2 Broneerimise mittesiduvus

Broneerimine on tasuta ja mittesiduv. Broneerimine ei loo lepingulisi põhiteenusekohustusi, s.t broneerimine ei kohusta teid ostu tegema ega anna teile reservatsiooninõuet toodete reserveerimiseks või omandiõiguse üleandmiseks.

6.3 Broneerimise protsess

Lidl Plusi broneerimise funktsioon näitab teile automaatselt tooteid, mis on teie valitud poes saadaval. Kui tooteid pole valitud poes saadaval, on teil võimalus minna teise poodi. Broneeringu tegemisel valite esmalt Lidl Plusis soovitud koguses toote ja klõpsate toote ostukorvi lisamiseks nuppu „Broneeri“. Ostukorvis saate muuta valitud toodete kogust või ostukorvist tooteid eemaldada. Broneerimine viiakse lõpule kohe, kui vajutate ostukorvis „Broneeri kohe ilma kohustuseta“. Seejärel saate registreerumisel sisestatud e-posti aadressile kinnituse broneeringu kättesaamise kohta. Seejärel, niipea kui broneeritud tooted on teie eest poodi hoiule antud ja valmis väljastamiseks, saate e-posti teel ka järeletulemise teate. Broneeritud toodete täpse hoidmisaja saate teada Lidl Plusis valitud poest ja järeletulemise teatest. Kauba poes hoidmise aja pikendamine ei ole võimalik. Lisaks saate Lidl Plusis igal ajal oma broneeringu olekut jälgida.

6.4 Poodi järeletulemine ja poes ostmine

Broneeritud toodetele järele tulemiseks võtke palun ühendust valitud poe poetöötajaga ja edastage talle broneeringu tellimuse number – selle leiate Lidl Plusist, broneeringu kinnitusest või oma järele tulemise teatest. Seejärel ostetakse broneeritud tooted, tasudes toodete eest kohapeal poe kassas. Lepingupartneriks on järele tulemiseks valitud poodi opereeriv Lidli ettevõte.


6.5 Hilisem muudatus ja broneeringu tühistamine

Broneeringut saate täielikult või osaliselt muuta või tühistada Lidl Plusi jaotises „Teie broneering“, klõpsates vastavalt nuppu „Muuda“ või „Tühista broneering“. Vajutades nupule „Muuda“, tühistatakse teie eelmine broneering ja kõik teie algselt broneeritud tooted lisatakse uuesti ostukorvi. Seejärel saate ostukorvi muuta ja broneeringu uuesti kinnitada, vajutades „Broneeri kohe ilma kohustuseta“. Kui broneeringut uuesti ei kinnitata, siis ühtegi toodet ei broneerita. Pärast broneeringu mistahes viisil muutmist või selle tühistamist saadetakse teie registreerumisel sisestatud e-posti aadressile kinnitusteade.

Alternatiivina tühistamisele või kui broneeringu tühistamine ei ole enam tehniliselt võimalik, kuna broneering ei ole enam olekus „ettevalmistamisel“, võite lasta broneeringul aeguda, jättes broneeritud tooted jaos 6.3 toodud tarneaja jooksul ostmata.


6.6 Ajalugu

Kuni broneerimise funktsioon on Lidl Plusis aktiivne, kuvatakse teie broneeringuid teie kontol.


7. Teie kohustused

Te peate

• registreerumisel esitama õiged andmed ja hoidma oma profiili ajakohasena;

• mobiiltelefoni numbri vahetamisel uuendama seda kohe Lidl Plusis;

• oma parooli salajas hoidma ja seda väärkasutuse või väärkasutuse kahtluse korral muutma;

• kasutama teenust vastavalt kehtivale õigusele.

Samuti pange tähele, et kasutame teie mobiiltelefoni numbrit peamiselt selleks, et tuvastada teid kui teie Lidl Plusi konto volitatud omanikku. Seetõttu on eriti oluline, et teie praegune mobiiltelefoni number oleks alati Lidl Plusis salvestatud. See on ainus viis tagada, et pääsete oma Lidl Plusi kontole igal ajal juurde, isegi kui unustate oma salasõna, ja et mobiiltelefoni numbri muutmisel ei pääse volitamata kolmandad isikud teie Lidl Plusi kontole.

8. Taganemine

8.1 Taganemisõigus

Teil on õigus lepingust 14 päeva jooksul põhjust avaldamata taganeda. Taganemise tähtaeg on 14 päeva alates lepingu sõlmimise päevast.

Oma taganemisõiguse kasutamiseks peate meid

Lidl Stiftung & Co. KG

Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm

Telefon: 8000049108

E-mail: andmekaitse@lidlplus.ee

teavitama oma otsusest lepingust taganeda selge avaldusega (nt posti, faksi või e-posti teel saadetud kirjaga). Võite kasutada lisatud taganemisvormi näidist, kuigi see pole kohustuslik. Taganemistähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta enne taganemistähtaja möödumist.

8.2 Taganemise tagajärjed

Kui taganete lepingust, tagastame teile kõik teilt saadud maksed, sealhulgas kohaletoimetamise kulud (välja arvatud mistahes lisakulud, mis tulenevad sellest, et valite meie poolt pakutavast odavaimast tavalisest tarneviisist erineva tarneviisi), mis tuleb tagasi maksta viivitamata hiljemalt 14 päeva jooksul alates päevast, mil saime teie käest teate sellest lepingust taganemise kohta. Selle tagasimakse tegemiseks kasutame sama makseviisi, mida kasutasite algse tehingu puhul, välja arvatud juhul, kui teiega oli sõnaselgelt kokku lepitud midagi muud; mitte mingil juhul ei võeta teilt selle tagasimakse eest tasu.

Kui olete taotlenud teenuste osutamise alustamist taganemisperioodi jooksul, peate maksma meile vastava summa, mis vastab juba osutatud teenuste osakaalule hetkeni, mil teavitate meid sellest, et kasutate oma tühistamisõigust kasutamisest, võrreldes lepingus ettenähtud teenuste üldise ulatusega.

8.3 Taganemisvorm

9. Vastutus

Ainuüksi operaatorid vastutavad teenuste osutamise eest üksikute võrguteenuste raames. Lidl Stiftung ei vastuta sellest tulenevate nõuete eest. Sama kehtib ka muude sõltumatute kolmandate isikute (nt internetiteenuse pakkuja) panuste kohta.

Ühegi piiranguta vastutame me tahtluse ja raske hooletuse korral, samuti sellise kahju eest, mis tuleneb ohust elule, kehalisest vigastusest või tervise kahjustamisest.

Kerge hooletuse korral vastutame vaid olulise lepingulise kohustuse rikkumise eest. Oluliseks lepinguliseks kohustuseks on selles mõttes kohustus, mille täitmine teeb lepingu täitmise võimalikuks ja mille täitmisele saab lepingupartner seetõttu regulaarselt tugineda. Sel juhul on vastutus piiratud tüüpilise ja ettenähtava kahjuga lepingu sõlmimise ajal.

Vastutuse piirangud kehtivad vastavalt meie töötajate, agentide ja asendusagentide suhtes.

See ei mõjuta meie vastutust sõnaselgelt sellisena määratletud garantii ja tootevastutuse seadusel põhinevate nõuete puhul.

Muul juhul on meie igasugune vastutus välistatud.

10. Lõpetamine, kustutamine

Teil on õigus oma osavõtt igal ajal põhjust avaldamata lõpetada, kasutades selleks funktsiooni „Kasutajakonto kustutamine“. Lõpetamine Lidl Stiftungi poolt on samuti võimalik igal ajal ilma olulist põhjust avaldamata, eriti juhul, kui kasutaja rikub käesolevates osalemistingimustes sätestatut. Kuni selliste juhtumite selgitamiseni võidakse kasutajaandmed esialgu blokeerida. Eelkõige jätame endale õiguse teie Lidl Plusi konto kustutada ebaõigete andmete esitamise korral. Poolte õigus erakorralisele ülesütlemisele mõjuval põhjusel jääb sellest mittemõjutatuks.

11. Lõppsätted

Käesolevad osalemistingimused on koostatud eesti keeles. Tarbijate suhtes kohaldatakse Saksamaa Liitvabariigi õigust niivõrd, kuivõrd see ei võta neilt kaitset, millele on neil õigus selle riigi kohustuslike eeskirjade kohaselt, kus nad tavapäraselt elavad.

Euroopa Komisjonil on vaidluste lahendamiseks veebiportaal aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kuid me ei ole kohustatud osalema ega soovi osaleda vaidluste lahendamise protsessis tarbijate vahekohtus.