Kampaania “Lidl viib Maldiividele” reeglid
1. Kampaania "Lidl viib Maldiividele" (edaspidi: kampaania) korraldaja on Lidl Eesti OÜ, registrikood: 14131773, juriidiline aadress: A. H. Tammsaare tee 47, Kristiine linnaosa, Tallinn, Harju maakond, 11316 (edaspidi: korraldaja või Lidl).
2. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud korraldaja poolt kampaaniareeglites. Kampaania reeglite järgimine on kohustuslik kõikidele kampaanias osalejatele.
3. Kampaania toimub Eesti Vabariigis. Kampaanias võib osaleda iga vähemalt 18-aastane Eesti Vabariigi elanik, kellel on kehtiv isikut tõendav dokument. Kampaanias ei saa osaleda korraldaja töötajad ja juhtorgani liikmed.
4. Kampaania algab 3. veebruaril 2025 ja lõppeb 2. märtsil 2025 (kampaaniaperiood). Loosimises osalemiseks saab registreerida alates 3. veebruar 2025 kella 08.00-st kuni 2. märts 2025 kella 23.59-ni.
5. Kampaanias osalemiseks peab osaleja laadima oma nutitelefoni mobiilirakenduse "Lidl Plus", tegema kampaaniaperioodil ostu, mis sisaldab viieteist (15) euro väärtuses tööstuskaupa (loosis osalevad käesolevate reeglite lisas nr 1 toodud kaubamärkide alla kuuluvad tooted) ükskõik millisest Lidl Eesti OÜ kauplusest ja skaneerima enne ostu kassas Lidl Plus kaardi.
a. Iganädalased kinkekaartide loosimised: Ostes vähemalt 15,00 euro väärtuses tööstuskaupa, saab osaleja ühe virtuaalse digitempli. Auhinna loosimises osalemiseks peab rakenduses vajutama nupule "saada templikaart". Lidl Eesti OÜ klient võib koguda mitu templikaarti, mis kõik võivad osaleda iganädalases loosimises. Iga esitatud templikaart osaleb esitamisele järgnevas iganädalases auhinnaloosis. Iga iganädalase auhinna loosimine võimaldab osalejal võita ainult ühe iganädalase auhinna.
b. Peaauhinna Reis Maldiividele loosimine: Peaauhinna loosimises osalemiseks on vajalik koguda ja esitada 3 digitemplit ehk templikaarti. Kogudes ja esitades 3 digitemplit osaleb klient automaatselt peaauhinna loosimises. Lidl Eesti OÜ klient võib peaauhinna loosimisel osaleda mitu korda.
Kampaanias osalemiseks vajalikku saldot ei saa koguda taara tagatisraha pealt ning alkoholi-, tubakatoodete-, tubakatoodetega seonduvate toodete ja kinkekaartide ostul. Taara tagastamisel saadud tšekki maksevahendina kasutades või sooduskupongi kasutades peab muu maksevahendiga tööstuskauba eest tasutav summa ületama 15 eurot.
6. Kampaania auhinnafond on alljärgnev:
1) 1 x peaauhind „Reis Maldiividele“ väärtusega 10 000 €*;
2) 28x Lidli 100 EUR kinkekaart.
Auhinnafondi koguväärtus on 12 800 EUR
* Reis Maldiividele:
• Võitja saab 10 000 € väärtuses Estravel reisibüroo kinkekaardid, mille eest saab ta reisida Maldiividele;
• Sobiva reisipaketi koos sobilike kuupäevadega saab auhinna võitja panna kokku koos Estravel Group AS reisikonsultandiga;
• Estravel reisibüroo kinkekaardid kehtivad kuni 04.08.2027;
• Kehtivad Estraveli kinkekaardi tingimused (https://www.estravel.ee/kinkekaardi-tingimused/);
• Võitjal on õigus soovi korral oma raha eest teenuseid ja lisareisijaid juurde lisada.
7. Kampaania käigus korraldatakse neli (4) loosimist, milles osalevad käesolevate tingimuste 5. punkti kohaselt laekunud registreeringud:
Loosimise kuupäev | Auhinnad | Kogus |
---|---|---|
11.02.2025 | Lidli 100 € kinkekaart | 7 |
18.02.2025 | Lidli 100 € kinkekaart | 7 |
25.02.2025 | Lidli 100 € kinkekaart | 7 |
04.03.2025 | Lidli 100 € kinkekaart | 7 |
04.03.2025 | Peaauhind 10 000€ väärtusega „Reis Maldiividele“ | 1 |
8. Loosimise viib läbi korraldaja koostööpartner Imagine AD OÜ (10885979) kasutades elektroonset lahendust, mis tagab võitja juhuslikkuse.
9. Kõiki võitjaid teavitatakse e-posti ja telefoni teel hiljemalt nelja (4) tööpäeva jooksul vastavast loosimisest alates Lidl Plusis esitatud e-posti aadressil ja telefoninumbril. Võitjad avaldatakse ka veebilehel www.lidl.ee/loos.
10. Kui võitjaga ei ole korraldajast olenemata põhjustel võimalik ühendust saada kolme (3) tööpäeva jooksul alates esmasest teavitamisest, on korraldajal õigus jätta talle auhind välja andmata ning loosida kampaanias osalejate seast uus võitja.
11. Auhinnad antakse üle võitjatele korraldaja poolt määratud ajal ja viisil, kõige hilisem kuupäev auhindade üleandmiseks on 18.03.2025. Auhindadeks olevad kinkekaardid saadetakse võitjatele e-postiga.
12. Kui võitja ei võta korraldajast olenemata põhjustel kokkulepitud ajal ja viisil auhinda vastu, on korraldajal õigus jätta talle auhind välja andmata ning loosida kampaanias osalejate seast välja uus võitja.
13. Kampaanias osalemise korral edastab Lidl Plus (mida haldab Lidl Stiftung & Co. KG) Lidl Eesti OÜ-le osalejate klienditunnuse ja võidu korral ka nende eesnime/nime ja telefoninumbri ning e-posti aadressi. Lidl Eesti OÜ võtab vastu ja töötleb kampaania ajal osalejate isikuandmeid vastutava töötlejana.
13.1. Kampaania korraldaja järgib isikuandmete töötlemisel kampaania reegleid, Lidli privaatsuspoliitikat (privaatsuspoliitikaga saab tutvuda aadressil: https://www.lidl.ee/et/info-klientidele/andmekaitse) ja isikuandmete kaitse üldmäärust (GDPR). Andmeid kasutatakse kampaania võitjate tuvastamiseks, auhinnaloosimise läbiviimiseks, võitjate avaldamiseks ja auhindade jagamiseks.
13.2 Auhindade jagamisel võidakse võitja nime avaldada Lidli reklaamis ja sotsiaalmeedias (nt pressiteates, lidl.ee, Facebookis jne). Lisaks on üldsuse (eelkõige teiste osalejate) huvides näha, et toimub loosimine ja et auhindu võidetakse. Osalejatel on õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete avalikustamise või kättesaadavaks tegemise kohta või nõuda, et avalikustatud või kättesaadavaks tehtud teabe hulka vähendataks. Seda õigust saab kasutada, saates e-kirja aadressil andmekaitse@lidl.ee.
13.3 Lidl säilitab osalejate isikuandmeid 5 aastat pärast kampaania lõppu, et lahendada võimalikke vaidlusi.
13.4 Osalejatel on õigus saada tasuta teavet nende kohta säilitatud isikuandmete kohta. Lisaks on osalejatel õigus taotleda oma isikuandmete kustutamist või nende töötlemise piiramist ning samuti õigus saada koopia oma andmetest struktureeritud kujul.
13.5. Osalejal on õigus igal ajal esitada vastuväiteid Lidli või kolmanda isiku õigustatud huvide kaitsmiseks vajalikule töötlemisele.
13.6 Samuti on osalejal õigus esitada kaebus andmekaitsealasele järelevalveasutusele – Andmekaitse Inspektsioonile, e-post – info@aki.ee, aadress Tatari 39, Tallinn 10134.
14. Templikaardi saatmisega kinnitab osaleja, et on nende reeglitega tuttav ja järgib neid.
15. Osaleja vastutab täielikult esitatud teabe õigsuse eest. Ebaõige teabe esitamisel võidakse auhind välja andmata jätta, samuti on risk, et auhind antakse välja valele inimesele.
16. Kampaania korraldaja ei vastuta auhinnavõitjale tekitatud võimalike kahjude eest, mis tulenevad auhinna vastuvõtmisest või kasutamisest. Auhinna vahetamine teise auhinna vastu või selle üleandmine kolmandatele isikutele ei ole lubatud. Korraldaja ei ole kohustatud hüvitama võitjale auhinna väärtust rahas.
17. Auhinna saamisega seotud lisakulusid ja makse, mida käesolevates kampaania reeglites ei ole täpsustatud, ei kaeta.
18. Korraldajal on õigus keelduda auhinna väljastamisest, kui:
18.1. Võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti;
18.2. Võitja on esitanud valeandmed või jätnud täitmata nõutud välja;
18.3. Võitjaga ei ole võimalik tema Lidl Plus mobiilirakenduses esitatud telefoninumbril või meiliaadressil ühendust saada hiljemalt 3 päeva jooksul alates esmasest teavitamisest;
18.4. Võitja ei võta võitu kokkulepitud ajal ja kampaania reeglites näidatud kohas vastu;
18.5. Võitja on mistahes viisil rikkunud kampaania reegleid;
18.6. Võitja ei anna piisavalt teavet enda identifitseerimiseks vastavalt õigusaktide nõuetele.
19. Kampaania korraldaja ei vastuta rikkumiste eest, mis tulenevad reeglite mittetäitmisest osalejate poolt.
20. Kampaania korraldaja ei vastuta tehniliste probleemide eest (näiteks interneti häired, kahjustused), mis tekkisid kampaanias osalemiseks kasutatud tehnilistes seadmetes.
21. Võimalikke pretensioone ja küsimusi kampaania korralduse või auhinna saamise kohta saab esitada kampaania korraldajale Lidl Eesti OÜ-le, helistades tööpäevadel kell 08.00–18.00 telefonil +372 80000 49108 või kirjutades emailile klienditugi@lidl.ee. Pretensioone saab esitada kuni 01.04.2024 ning pretensioonid lahendatakse hiljemalt 14 päeva jooksul alates nende saamisest.
22. Kampaania korraldaja ja osalejate õigused ning kohustused on määratletud käesolevates kampaania reeglites.
23. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhind välja loosimata ja/või võitjale üle andmata või asendada teist liiki samaväärsete auhinnaga, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele Lidli kampaanialehe, kodulehe või sotsiaalmeedia vahendusel.
24. Kõikides muudes, käesolevate reeglitega reguleerimata küsimustes kohaldatakse Eesti Vabariigi seadusi.
25. Reklaammaterjalides olev teave kampaania kohta on ainult informatiivne ja pildid illustratiivsed.
Lisa 1
Kaubamärgid mille alla kuuluvad tooted osalevad loosimises:
1. 3M
2. Auriol
3. Beldray
4. Bergner
5. BIC
6. Bosch
7. Bresser
8. Cien BEAUTY
9. Cleanmaxx
10. Colorino
11. Crelando
12. Crivit
13. Curver
14. Dirt Devil
15. Dr. Senst
16. EasyMaxx
17. Ecomed by Medisana
18. edding
19. EGRETTA
20. Ernesto
21. Esmara
22. Fisher-Price
23. HealthForYou by Silvercrest
24. JES COLLECTION
25. JOVI
26. Kleeneze
27. Livarno Home
28. Livergy
29. Lupilu riided ja jalanõud
30. Magic Mixes
31. MARABU Creabox
32. M-Caterpillar
33. Medisana
34. Meradiso
35. Nevadent
36. Parkside
37. Parkside Performance
38. Pepperts
39. Playtive
40. Pritt
41. Ridder
42. Rocktrail
43. Russell Hobbs
44. Safety 1st
45. Sanitas
46. Scrub Daddy
47. Sensiplast
48. Silvercrest
49. Silvercrest Kitchen Tools
50. Silvercrest Personal Care
51. Singer
52. Soxo
53. Topmove
54. Tronic
55. Ultimate Speed
56. United Office
57. Vileda
58. Vitalmaxx
59. Weinberger
60. Wenko
61. Zenker
62. Zoofari